Hotel & Spa Biały Dom ***

apartamenty300/apartament
pokoje1 osobowe150/pokój
pokoje2 osobowe230/pokój

W cenie noclegu śniadanie.

Pokoje

Pokoje z łazienkami.

W pokojach TV-SAT.

Apartamenty

Wyposażenie łazienki: jacuzzi.

Zabiegi

Zapraszamy na: pobyty SPA.

Imprezy i konferencje

Do dyspozycji 4 sale konferencyjne.

Sala konferencyjna Kolumnowa na 150 osób.

Druga sala konferencyjna Bankietowa na 100 osób.

Trzecia sala konferencyjna Górna na 120 osób.

Sala konferencyjno-bankietowa V.I.P na 20 osób.

Doskonale organizujemy: konferencje, spotkania biznesowe, przyjęcia okolicznościowe, wesela.

Atrybuty / atuty

pokoje dla niepalących
internet (w cenie)
parking
parking prywatny na miejscu (w cenie)
W pokojach / domkach
spa i odnowa biologiczna
jacuzzi
wanna z hydromasażem
sauna (za dodatkową opłatą)
masaż (za dodatkową opłatą)
łaźnia turecka/parowa (za dodatkową opłatą)
Dla dzieci

wymeldowanie
możliwe do godziny 11:00

Zadowoleni klienci o nas

Organizowaliśmy tam wesele, w pakiecie był nocleg dla nas i dla rodziców. Naprawdę eleganckie, gustowne, czyste pokoje, a do tego wygodne łóżka. Pościel pachnie, nie chemicznymi detergentami, tylko naprawdę bardzo przyjemnie, łazienki są jasne i wyczyszczone na błysk.
Trzygwiazdkowy hotel ma wszystko co być powinno - czyściutkie i wygodne pokoje z fajna łazienka i pełnym wyposażeniem (kosmetyki, ręczniki), bardzo smaczne śniadanie wliczone w cenę pobytu, poza tym piękna, spokojna okolica.
Zorganizowaliśmy wesele w sali kolumnowej (tej największej) i byliśmy bardzo zadowoleni. Sala wyglądała pięknie, obsługa była na najwyższym poziomie, jedzenie pyszne, gościom wszystko bardzo smakowało :) Duży plus za przestronne pokoje hotelowe, z których bez problemu można skorzystać po weselu, a także za świetne SPA, w którym można się w pełni zrelaksować :)
Piękne miejsce na wesele. Gdy byliśmy w hotelu trwała impreza ale w naszych pokojach nic nie było słychać. Wszędzie bardzo czysto. Obsługa profesjonana i miła. Restauracja hotelowa ma bardzo dobre i różnorodne jedzenie, naprawdę jest z czego wybierać.
Byliśmy na weselu znajomych. Piękna sala, bardzo przestronna. Doskonałe jedzenie i obsługa kelnerska. Pokoje bardzo czyste i nowoczesne. Tak nam się spodobało, że panujemy jeszcze przyjechać tutaj na weekend w SPA.
Przyjechaliśmy z mężem do Paniówek żeby odpocząć i zrelaksować się w spa. Jesteśmy niezmiernie zadowoleni z pobytu tutaj, obsługa hotelowa wyśmienicie nas obsłużyła, a jedzonko hotelowe było smaczne i w nowoczesnym wydaniu.
Znakomite miejsce Byliśmy tam razem z dziewczyną na weselu znajomych i bardzo podobało nam się to lokum. Dużo miejsca do tańczenia, parkiet fajny nie wywrotny. Jedzonko nam smakowało, podawane w fajnych odstępach czasu. Hotel też ładny, mieliśmy okazję z niego skorzystać, bo to wesele było dwudniowe i wykupiliśmy sobie tam noclegi :) Będziemy dobrze wspominać wyjazd !
Piękna lokalizacja, weekend w takim hotelu pozwala naładować baterię i odpocząć. Hotel idealnie przystosowany, pokoje komfortowe, a SPA to już tylko sama przyjemność.
hotel ma swój urok, świetny na wszelkie przyjęcia typu wesela, komunie czy chrzciny, my akurat mieliśmy komunie córki. Piękne miejsce, a jedzenie to najwyższy poziom. Jednym słowem super!
bardzo ładny hotel w pięknej spokojnej okolicy, idealne miejsca na wypoczynek i relaks, nie wspominając o restauracji i o SPA. Mam nadzieję, że jeszcze będziemy mieli okazję wrócić w te okolice ;)